MODO BORTA 17/4! (130/150)
Nu på söndag den 17 april är det dags för resa till Övik igen! Bortaståplats ingår för alla som åker i våra bussar (max 150 st). Åker man på egen hand och vill boka sittplats i anslutning till bortastå så… Fortsätt läsa
Nu på söndag den 17 april är det dags för resa till Övik igen! Bortaståplats ingår för alla som åker i våra bussar (max 150 st). Åker man på egen hand och vill boka sittplats i anslutning till bortastå så… Fortsätt läsa
Uppdaterat 11/4: Det blir två bussar som åker. Måndagen den 11 april är det dags för match 2 i semifinalserien, även denna match spelas i Övik. Bortaståplats ingår för alla som åker i våra bussar (max 150 st). Observera att… Fortsätt läsa
Uppdaterat 5/4: Resan är slutsåld. Det går dock fortfarande att anmäla sig som reserv, och skulle det komma loss en plats så hör vi av oss via mail! Lördagen den 9 april är det dags för match 1 i semifinalserien.… Fortsätt läsa
Uppdaterat 27/3: Resan blir av! Tisdagen den 29 mars är det äntligen dags att dra ut på vägarna igen då vi spelar vår första bortamatch i slutspelet i form av Västerås borta! Vi har fixat en buss som kommer att… Fortsätt läsa
Den 16 mars är det dags att fylla hallen igen. Green Devils drar naturligtvis sitt strå till stacken och köper 100 biljetter. Vill du själv stötta så köper du biljetter här. På plats sjunger vi för staden, för laget och… Fortsätt läsa
Det är dags för aktion och förklaring. Vi har snart två spelade grundsäsonger utan konsekventa insatser, utan ett fungerande powerplay och utan en godkänd lägstanivå. Tåget till slutspelet håller på att gå och vi riskerar att bli lämnade på perrongen.… Fortsätt läsa
Inför lördagens bortaresa till Övik har vi abonnerat Lion Bar från klockan 12:00. Kom gärna förbi och värm upp med likasinnade innan bussarna avgår 15:45! Mat och bärs finns till bra priser. Väl mött!
Lördagen den 18 december är det dags för säsongens andra bortamöte mot Modo. Vi spelar hemma på fredagen och borta på lördagen denna dubbelhelg. Bortaståplats ingår för alla som åker i våra bussar (max 150 st). Åker man på egen… Fortsätt läsa
Stort tack till alla som har tecknat medlemskap under senaste veckan! Vi har just passerat 600 betalande medlemmar för säsongen 2021-2022! Detta har dock resulterat i att vi har fått slut på medlemskort, men fler är beställda och dessa kommer… Fortsätt läsa